Postup objednávky

Home » Postup objednávky

Dopravní služba

Náš cíl je mít všechny produkty neustále skladem. Díky tomu se nám daří odesílat objednávky provedené před 14:00 stejný den prostřednictvím služby DPD. Výjimkou jsou produkty delší než 160 cm. Tyto jsou přepravovány nákladní dopravou a obvykle vyrazí na cestu den později. Budeme vás informovat od okamžiku objednání až po přijetí objednávky.

Náklady na dopravu závisí na produktu, zemi a velikosti objednávky. Pro objednávky s produkty do délky 160 cm uplatňujeme nízké náklady na dopravu. Tyto náklady na dopravu jsou zrušeny při objednávce nad 150 €. Cena dopravy je trochu vyšší, pokud objednávka obsahuje alespoň jeden delší produkt. V tom případě jsou náklady na dopravu odečteny od 500 €.

Zadal jsem špatnou dodací adresu!
Zadali jste omylem špatnou dodací adresu? Prosím, kontaktujte nás co nejdříve. Pokusíme se objednávku pro vás změnit.

Očekávané dodací lhůty

Níže je přehled s odhady, kolik pracovních dní to potrvá, než dostanete svou objednávku. Tyto dodací lhůty platí, pokud objednávka obsahuje produkty do maximální délky 160 cm. Pokud jsou do objednávky přidány delší produkty, přeprava se uskuteční nákladní dopravou a měli byste počítat s přibližně 1 až 2 pracovními dny navíc ve srovnání s uvedenými hodnotami níže.

Doba běhu začíná v pracovní dny od 14:00 odpoledne. Objednávky provedené po tomto čase budou předány dopravci o jeden pracovní den později, což znamená, že začátek termínu bude také odložen o jeden den.

Cíl Doba trvání v pracovních dnech
Belgie (BE) 1
Bosna a Hercegovina (BA)* 4 – 8
Bulharsko (BG) 4 – 5
Kypr 7
Dánsko (DK) 2
Německo (DE) 1 – 2
Estonsko (EE) 3 – 4
Finsko (FI) 2 – 5
Francie (FR) 2 – 3
Řecko (GR) 7
Maďarsko (HU) 2 – 3
Irsko (IE) 3 – 4
Island (IS)* 7
Itálie (IT) 2 – 3
Chorvatsko (HR) 4 – 5
Lotyšsko (LV) 3 – 4
Lichtenštejnsko (LI)* 2 – 3
Švýcarsko (CH)* 2 – 3
Cíl Doba trvání v pracovních dnech
Litevsko (LT) 3 – 4
Lucembursko (LU) 1
Malta 7
Monako (MC) 2 – 3
Nizozemsko (NL) 1
Norsko (NO)* 2 – 5
Rakousko (AT) 2
Polsko (PL) 2 – 3
Portugalsko (PT) 3 – 4
Rumunsko (RO) 3 – 4
Srbsko (RS)* 6
Slovinsko (SI) 2 – 3
Slovensko (SK) 2 – 3
Španělsko (ES) 2 – 3
Česká republika (CZ) 2 – 3
Velká Británie (GB)* 2 – 3
Švédsko (SE)* 2 – 5

* Procedura clearence celních formalit může být zpožděna.

14denní služba vrácení

Vrácení
Máte právo zrušit svou objednávku do 14 dnů od přijetí bez udání důvodu. Po zrušení budete mít dalších 14 dnů na vrácení svého produktu. Potom vám bude připsán plný částkový obnos včetně nákladů na dopravu. Pouze náklady na vrácení z vašeho domova do obchodu jsou na vašem účtu. Pokud uplatníte své právo odstoupit, produkt nám bude vrácen se všemi dodanými příslušenstvími a – pokud je to rozumně možné – v původním stavu a obalu. K uplatnění tohoto práva použijte formulář pro vrácení. Poté od nás obdržíte pokyny k vrácení. Jakmile obdržíme položky v novém stavu, připsáme vám kupní cenu.

Výměna produktu?
To vůbec není problém. Produkt, který jste již objednali, můžete vrátit pomocí postupu vrácení a samostatně zadat novou objednávku. Náklady na vrácení produktu budete nést sami.

Rychlé dodání

Balíčky jsou odesílány denně z našeho skladu v Nizozemsku. Nizozemští zákazníci tak často dostávají své objednávky následující pracovní den. Budeme vás informovat o stavu zpracování vaší objednávky.

Sleva při velkoobchodním nákupu

Čím větší objednávka, tím vyšší sleva. Kromě nákladů na dopravu jsou také v košíku automaticky odečteny 5 % od € 1 000 a 10 % od € 2 000.

Vynikající poměr cena/kvalita

Kromě rychlých dodacích lhůt jsou pro nás prioritou cena a kvalita. Máme přímý kontakt s továrnami, což nám umožňuje nabízet velmi konkurenceschopné ceny. Prostřednictvím kontrol kvality pečlivě sledujeme vysokou kvalitu našich produktů. U nás můžete očekávat vynikající servis a hodnotu za peníze!

Pokud potřebujete určité výsuvné lišty, které online nenabízíme, kontaktujte nás. Po konzultaci s naším dodavatelem obdržíte nezávaznou nabídku.

Záruka

Dbáme na naše produkty a logicky děláme maximum pro to, abychom vám je doručili v top stavu. Přesto se občas stane, že objednávka selže během přepravy nebo že dojde k něčemu jinému, co vede k uplatnění záruky. Zákonně jste povinni nám o chybě oznámit do dvou měsíců od jejího objevení. Pokud závada spadá do záruky, zajistíme opravu nebo výměnu zdarma.

Chcete využít záruky? Vyplňte prosím formulář záruky .

Stížnosti
Může se vždy stát, že něco nejde úplně podle plánu. Doporučujeme vám nejprve nahlásit stížnosti nám e-mailem na info@brasom.nl. Uděláme maximum pro to, abychom se stížností pečlivě zabývali. Pokud toto nevede k řešení, je možné podat svůj spor k mediátorskému řešení na platformě ODR Evropské komise.

Close
Close
Obchod
0 Nákupní košík
Close

Nákupní košík

Váš nákupní košík je prázdný.

Bekijk alle producten